Property Manager


Over de vacature

Even voorstellen... 👋

Quares staat voor Quality Real Estate Services. Een uitgesproken klemtoon op kwaliteit, innovatie en duurzaamheid.

Die zorgt ervoor dat we steeds het maximale halen uit vastgoed, voor onze klanten, onze partners en onze investeerders. Onze all-round dienstverlening vertrekt vanuit 4 business lines, zijnde Immo Services, Property Services, Community Services en Investment Services.

Zo kunnen we expertise en ervaring op maat garanderen. Een persoonlijke touch is steeds inbegrepen.

Voor Property Services zijn wij vandaag op zoek naar een enthousiaste en ondernemende Property Manager 💼

Zo ziet jouw nieuwe uitdaging er bij ons uit... ⏲

  • Je zorgt ervoor dat je volledige operationele team (Building Manager, Accountant, Service Desk) steeds op de hoogte is van alle relevante informatie en gaat ook actief bij je teamleden de nodige informatie halen. Occasioneel zal je ook samenwerken met de Project Managers. Bovendien heb je daarvoor ook contact met externe stakeholders: de klanten (eigenaar en/of huurder(s)), de gebouw gebonden leveranciers en experts en eventueel (lokale) overheden.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de (coördinatie van de) goede uitvoering van alle contractuele afspraken met de klant van de toegewezen klantenportefeuille.
  • Je bent eindverantwoordelijke voor het beheer van één of meerdere vastgoedportefeuilles waarbij je optreedt als centraal aanspreekpunt voor eigenaars en de eindverantwoordelijkheid draagt over de communicatie naar alle partijen (eigenaars, huurders, leveranciers en collega’s).
  • Volgt evoluties en ontwikkelingen op vlak van energietransitie, duurzaamheid en technologie binnen het vakgebied op en neemt de klant mee in dit verhaal.
  • Je hebt oog voor commerciële opportuniteiten.

Wat kun je van ons verwachten? 💰

  • Een mooi salaris op jouw rekening iedere maand;
  • Aangename en hybride werkomgeving;
  • Een bedrijfswagen + tankaart of laadpas;
  • Een smartphone + abo;
  • Een netto onkostenvergoeding;
  • Maaltijd- en ecocheques;
  • Pensioen- en hospitalisatieverzekering;
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV;
  • Wekelijks vers fruit;
  • Maandelijkse pizza dag;
  • En het allerbelangrijkste… de leukste collega’s die er zijn!

Wie ben jij? 🦸🏼 🦸🏽‍♂️

Jij bent communicatief en analytisch, legt snel contacten en denkt twee stappen vooruit. Een echte team player die met de nodige commerciële en ondernemende attitude de behoeften van zijn klanten snel weet te detecteren. Een positieve, empathische en charismatische persoonlijkheid die steeds probleemoplossend te werk gaat.

  • Bachelor niveau (Facility Management – Communicatie - Vastgoed).
  • Minimaal 4 jaar relevante ervaring in gebouwenbeheer.
  • Zeer goede kennis Nederlands.
  • Goede kennis van Frans en Engels (spreken en schrijven).
  • Kennis Microsoft Office.

Jouw bestemming 🗺

Je zal bij je klanten vertoeven in Oost-Vlaanderen en voor teammeetings word je op de hoofdzetel te Mechelen verwacht.

Herken je jezelf in deze uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en vrijheid? Klik dan snel op bovenstaande "Easy Apply" knop of stel jezelf voor via vacature@quares.be zodat we kennis kunnen maken! 🤝

Wenst u graag meer te weten over hoe we u kunnen bijstaan? Wij nemen graag de tijd om u te ontvangen.

Schrijf u hier in & ontvang als eerste ons laatste nieuws per mail